Ekonomika
Bizness

Tirgotājs: Pērn internetā daudz vairāk pirka mēbeles 16


Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto-Shutterstock

Pērn pirktāko preču pirmajā trijniekā pirmo reizi ierindojās mēbeles un interjera priekšmeti, ieņemot otro vietu topā un uzrādot tirdzniecības apjoma kāpumu par 32%, liecina interneta veikala 220.lv apkopotā informācija. Visvairāk pērn, salīdzinot ar 2016. gadu, internetā pirkta sadzīves tehnika un TV, savukārt trešā populārākā kategorija ir smaržas un kosmētika.

Mēbeļu kategorijas straujā tirdzniecības pieauguma dēļ topa trijnieku pagājušajā gadā atstājusi mobilo telefonu, planšetdatoru un foto ierīču kategorija, kas ierindojas topa 4. vietā. Savukārt pirmo piecinieku noslēdz datortehnika.

“Vērtējot pircēju paradumus un tiešsaistes tirdzniecības tendences, jāatzīst, ka aizvien biežāk internetā tiek pirktas preces, kuru iegāde on-line veikalos vēl pirms pāris gadiem nebija iedomājama. Mūsu apkopotie dati liecina, ka rekordliels pieprasījums pērn ir bijis matračiem, kuru tirdzniecības apjomi kāpuši par 107%, savukārt gultu pārdošanas rādītāji auguši par 65%. Dati apliecina, ka pircēji no reālās pieredzes veikalos, ļoti strauji pāriet uz interneta veikaliem, tā novērtējot ērtības, laika un cenas priekšrocības, ko dod iepirkšanās tiešsaistē,” informē interneta veikala 220.lv mārketinga direktore Kristīne Kalēja.

220.lv atzīst, ka nemainīgi stabils pieprasījums interneta veikalā ir smaržām un kosmētikai, pērkot jau iepazītus un novērtētus zīmolus. Vērtējot prognozes 2018. gadam, uzņēmums ir pārliecināts, ka mēbeļu kategorija turpinās augt, savukārt izmaiņas varētu gaidīt preču bērniem kategorijā, tajā skaitā bērnu apģērbu segmentā.

Saistītie raksti

Saskaņā ar pētījuma kompānijas RAIT datiem par “Baltijas patērētāju uzvedības tendencēm”, visā Baltijā aug internetā veikto pirkumu skaits. Arī tādās kategorijās kā pārtika un pirmās nepieciešamības preces.

Savukārt prognozes liecina, ka līdz 2020. gadam sadzīves tehnikas un elektropreču tirdzniecība internetā pieaugs par vidēji 30%, savukārt modes preces – par 26%. Pētījumā arī atklāts, ka, pateicoties dažādu mobilo ierīču popularitātei, aizvien biežāk internets tiek izmantots, lai atrastu vēlamos produktus vai salīdzinātu cenas dažādos veikalos.

LA.lv